Äippä muutti tuossa pari viikkoa sitten. En ihan ymmärtänyt mitä se tarkoitti, mutta kun Äippä yöpyi meidän sohvalla kaksi yötä, niin sen ymmärsin.

Tässä on minun sohva, meneillään uusi puruluu....

Lelu, jonka kerran sain Äipältä, meni vähän rikki.

Ulkona esittelin hyvän kentän jossa on kiva kaivaa....

Vai olikohan se sittenkin tuolla?

JOO! Täällä se ehdottomasti on, odotan vähän, kaivan sen vaan esiin....

No, sitten unohdinkin mitä piti kaivaa esiin, mutta Äippä sai aika hyvän kuvan lenkkimaastoistani.

Selvisi sitten se muutto-asiakin; Äippä siirsi kotinsa toiseen paikkaan. Olin viime viikolla siellä käymässä. Tavarat olivat ihan hassussa järjestyksessä, samoin huoneet. Ja vasta viimeisenä päivänä minulle selvisi että on siinä kodissa parvekekin! Tehtiin yhdessä lumityöt: Äippä heilutti lapiota ja minä yritin purra liiat lumet pois kyydistä.

Uudessa kodissa on aivan kamalasti uusia outoja ääniä, koko ajan joutuu vähän puhisemaan. Lenkkimaastoja käytiin tutkimassa, mutta vielä ei löydetty semmoista hyvää paikkaa jossa voisin olla irti ja juoksennella. Äippä lupasi ensi kerraksi etsiä semmoisen paikan. Ja olin tosi helpottunut kun leluni, kuppini, petini ja raksuni olivat myös muuttaneet.